Campanie Awareness "Inchisoarea"
Scop: atragerea atentiei opiniei publice asupra BII si transmiterea mesajelor referitoare la afectiune catre publicul larg;
Data: 19 mai 2013, in intervalul 12:00 – 18:00;
Locatie: Mall Baneasa; Au fost impartite trecatorilor flyere cu informatii despre BII si li s-a explicat despre modul in care aceasta afectiune schimba viata celor bolnavi.
Mesaj: conceptul inchisorii va transmite ideea de izolare fortata, captivitate in propria casa/baie in care ajungi sa te simti ca intr-o inchisoare din cauza bolii care te tine prizonier;
A fost recreata o celula de inchisoare, care in interior a fost impartita in doua zone, astfel incat sa sugereze o locuinta: celula a inclus o camera de zi cu un fotoliu si o masuta si o camera de baie cu o toaleta si o chiuveta;
Pe exteriorul celulei au fost postate afise cu mesaje referitoare la simptomele BII si sfaturi/incurajari pentru pacienti (mergi la medic, nu renunta pana nu primesti diagnostic, cauta tratamentul potrivit pentru tine etc.).